neděle 17. srpna 2008

Pšeničný chléb - směs Landgut

V neděli jsem dal do pekárny kupovanou směs LANDGUT na přípravu pšeničného chleba CIABATTA. Tuto 1kg směs (na dva chleby) je možno koupit v Lidlu za 34 Kč. Dal jsem o dost méně vody, než uvádí návod. V návodu píšou 360 ml, já dal 270 ml + lžičku oleje a těsto je krásné a nelepí. Pokud bych dal 360 ml vody, tak by se chleba propadl - byl by z něj ušák :o) Zvolil jsem 3 hodinový 1. základní program. Při pečení jsem vrch chleba pomašloval olejem. Chleba byl po upečení výborný, má velmi vyváženou příjemnou chuť.

Složení směsi: 88% pšeničné mouky, 6% krupice z tvrdé pšenice, pšeničný sušený kvásek, sůl, pšeničné klíčky, sušené droždí, glukóza, kypřící látky (glukono-delta lakton, uhličitan sodný), kyselina askorbová

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak to je bomba...popisovat jak udělat chleba z prášku